sábado, 3 de enero de 2009

HEZKUNTZA (eskema)

HEZKUNTZAN GUZTIONTZAKO SISTEMAK GARATZEA


 Hezkuntza barne hartzailea
• Guztiontzako hezkuntzan, hezkuntza barne-hartzaileak funtsezko faktorea
• Ikasle bereziek sistema tradizionalean
• egokitzeko berrikuntza gehigarriak
• helburua: ikasle guztien beharren arabera berregituratzea
• Ikasle guztientzako onuragarria
*metodologia aldatuz
*antolakuntza aldatuz

 Hezkuntza sistemen bilakaera
• Gobernutik inklusioa, tokiko hezkuntza agintaritzen bitartez
• Eskolak hobetzeko desafioa egin eta zailtasunak dituztenei babesa eskaini
• Ikastetxeei ardura handiagoa emanez
• 4 euskarri:
 THAren eskusartzea ikastetxearen arrakastaren alderantzizkoa
 Finantziazio justua
 Hezkuntza garatzeko plana: helburuak => programa => antolamendua
 Ebaluatzeko modua zehaztu (prozesua kudeatzeko)
• Ikastetxe mailaz igotzeko => eskola fundazioak => matrikula irekiak

 Lankidetza ikerketa: ikastetxeetako zuzendariekin lankidetza
• Gogoeta kritikoa
• Hezkuntza ikerketa pertsonengana iristeko

 Paradigma berriak ikastetxeak arrakastarekin itsututa daude, zenbait ikasleen porrotaren truke
• INTERDEPENDENTZIA
 Eragileekin lan egin: guraso, ONG, bertako komunitateak...

 Autoanalisiaren esparrurantz
• Definizioa
• Gidaritza
• Jarrerak
• Politikak, plangintza eta prozesuak
• Egiturak,egitekoa eta ardurak
• Finantziazioa
• Babesa eta erronkak
• Aniztasunari erantzuna
• Adituak eskura egotea
• Lankidetzak
• Datu-bilketa
• Garapen eta prestakuntza pertsonala

 Inklusioa: 4 elementu funtsezko
• Prozesu bat da
• Oztopoak identifikatu eta ezabatu
• Ikasleen asistentzia, partaidetza eta errendimendua
• Arreta berezia errendimendu baxuko gazteak baztertzeko

 Datuak beharrezkoak ebaluatzeko => aztertu => hobetzeko
• Bildu eta erabakitzeko modua
• Aldaketa palanka gisa datu onak => etekina

No hay comentarios:

Publicar un comentario