Lankidetza ere aipagarria da.Elkar ezagutzen ez duten edo inoiz elkarrekin lan egin ez duten irakasleek eskola berean elkarlanean aritzea izango litzateke. Honi esker, irakasleek gauza edo esperientzia berriak aportatuko dituzte ikastetxe ezberdinetan eta baita elkarlanean arituko diren irakasleei ere. Nire ustez, lankidetza mota hau oso egokia da ikastetxearen funtzionamendurako eta ikasleen motibaziorako. Izan ere, ikasleak ez ohikoak diren egoerekin eta berriak diren irakasteko moduekin, motibatuta senti daitezke.
Inklusioaren sustapenari dagokionez, nire ustez, pertsona ezberdinak toki berean eta modu berean hezitzea da. Azken finean, guztiok gara desberdinak bakoitzak bere ezaugarriak dituelarik. Nire aburuz, irakasleak ikasleei ideia hau transmititzea ezinbestekoa da. Beraz, irakasleak ikasleen arteko desberdintasunak nabarmentzen baditu, azkenean ikasleek ere desberdintasun horiek erabiliko dituzte baztertzea edo liderazgoa eraginez. Guzti honen ondorioz, eskolaren maila jaistera iritsiko ginateke: baztertzeak ikasleak desmotibatu egingo ditu, desmotibazio horrek ikasle horren etekin akademikoa ere jaitsi egingo du eta hau ikasle askotan gertatzen bada eskolako kalifikazioen batazbestekoak jaitsi egingo dira.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario